Zdravé tiramisu bez lepku vhodné aj na raňajky, desiatu i olovrant.

Čo tak si zdravo zamaškrtiť hneď od rána? Mám pre teba pripravený vynikajúci recept na zdravé tiramisu, ktoré si veľmi rýchlo obľúbiš. Jeho príprava je naozaj jednoduchá, nenáročná a potrebuješ len minimálne množstvo ingrediencií. Miesto piškót použijeme ovsené vločky bez lepku, miesto mascarpone výživný grécky jogurt a nebude chýbať ani poprášok holandského kakaa. Poď odštartovať svoj deň s úsmevom na perách a spokojným bruškom 🙂 .

Čas: 10 minút

Porcie: 1

Čo budem potrebovať na zdravé tiramisu bez lepku?

  • 120 g hustého gréckeho jogurtu
  • 1 hrsť vlašských orechov
  • 3 – 4 lyžice ovsených vločiek bez lepku
  • 1 lyžicu medu
  • 1 lyžicu holandského kakaa

Ako budeme postupovať?

Jogurt zmiešame s medom. Vlašské orechy nasekamá na drobno a zmiešame s ovsenými vločkami (pokiaľ chceme, môžeme ochutiť medom). Vyberieme si cca 2 dcl pohár, do ktorého najprv pridáme 2 lyžice orechovo-ovsenej zmesi, potom pridáme 3 lyžice medového jogurtu. Opäť to zopakujeme a potom už len posypeme kakaom (odporúčam ho sypať cez husté sitko – neurobí to hrudky na jogurte). Ozdobíme mätou a môžeme podávať.

Zdravé tiramisu bez lepku vhodné aj na raňajky.

Zdravé tiramisu bez lepku vhodné aj na raňajky.

Prajem ti dobrú chuť a krásny štart do nového dňa!

Ďalšie recepty na výživné a chutné raňajky:

Makové palacinky bez lepku s jahodovou omáčkou.

Krémová pšenová kaša s orechmi. 

Jablková bezlepková ovsená kaša. 

CATEGORY: Bezmäsité jedlá, Fitnes dezerty, Raňajky, Recepty

Alžbeta Jánošíková

Ďalšie tipy na zdravé recepty:

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Facebook