Vyformuj si štíhle nohy a guľatý zadok za pár minút. Tieto cviky na nohy sú TOP!

Každá z nás túži po štíhlych nohách a pekne vyformovanom zadku, však? Ak nestíhaš navštíviť fitko alebo skupinové cvičenia, nezúfaj, krásnu postavu si môžeš vybudovať aj v kuchyni! Ako na to? Pripravila som pre teba tréning, ktorý máš hotový za 20 minút. Tieto jednoduché cviky na nohy so správnou technikou a s pravidelným opakovaním ti zaručia krásnu postavu. Ideš do toho? 🙂

Odporúčam, aby si pred samotným cvičením vykonala poctivý strečing. To isté platí i po dokončení tréningu, nezabúdaj na to! 🙂

1. Výpady

Stojíme v základnom postoji, čiže sme pekne vystretý so stojom mierne rozkročeným (chodidlá sú zarovno výšky ramien). Ruky dáme vbok a pravou nohou vykročíme vpred, tým pádom automaticky pokrčíme aj ľavú nohu (mali by sme dosiahnuť pravý uhol). Koleno pravej nohy nesmie presahovať cez špičku. Pravú nohu vrátime späť do základnej pozície a potom opäť vykročíme vpred. Tento pohyb vykonávame radšej pomaly a dbáme na správnu techniku. Cvik vykonávame 12 krát na každú nohu po 3 série.

 

 

2. „Vysoké koleno“

Stojíme v základnom postoji. Ľavú nohu pokrčíme a pomalý zdvíhame do výšky. Zastavíme až vtedy, keď dosiahneme pravý uhol. Potom pomaly vystierame nadol, ale zeme sa nedotkneme. Cvik vykonávame 12 krát na každú nohu po 3 série. 

 

 

 

 

 

3. Mŕtvy ťah

Stojíme v základnom postoji, ruky máme mierne vysunuté pred seba. V dlaniach môžeme zvierať aj záťaž (napríklad 2 kg činky alebo 0,5 l fľaše s vodou). Dlane kopírujú prednú stranu stehien a pomaly smerujú až nadol ku chodidlám. Potom sa opäť pomaly vracajú po predošlej trajektórii späť do základného postoja. Cvik opakujeme 20 krát po 3 série.

 

 

 

4. Unožovanie do strán

Stojíme v základom postoji, ale naše dlane sa mierne podopierajú kuchynskej linky (alebo iného pevného nábytku/predmetu). Váhu presunieme na stojnú ľavú nohu. Vystretú pravú nohu pomaly unožujeme do strany a potom vrátime späť. Snažíme sa nedotknúť zeme a opäť vykonať tento cvik. Cvik vykonávame 12 x krát na každú nohu po 3 série.

 

 

 

 

5. „Vysoké koleno“ s rotáciou na stranu

 

 

 

 

 

 

 

Stojíme v základnom postoji s rukami vbok. Pravú nohu vystrieme pred seba do pravého uhla. Ďalší pohyb pravou nohou bude smerovať von do strany, potom opäť do pravého uhla. Cvik vykonávame na každú nohu 12 x po 3 série.

 

Cviky na nohy už máš za sebou. Bola si skvelá! Pevne verím, že ťa tento foto tréning posunul o kúsok bližšie k tvojmu vytúženému cieľu. 🙂

 

Tipy na zdravé a chutné potréningové jedlá: 

Ako si pripraviť tie najlepšie domáce kuracie nugetky? Aj recept na cuketové rezance a paradajkové pyré

Tip na ľahkú večeru: Famózny rukolový šalát s feta syrom

 

 

CATEGORY: Cvičenie, guľatý zadok, krásne nohy

Alžbeta Jánošíková

Podobné články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *