Krásne stehná a guľatý zadok do plaviek? 6x cviky s vlastnou váhou, ktoré ti zaručia tento výsledok!

Pomaly a isto sa blíži leto a s tým aj naša najväčšia ženská starosť – krásna postava do plaviek. Poď si vyformovať guľatý zadok a krásne stehná v priebehu pár minút! Tieto cviky s vlastnou váhou sú naozaj jednoduché a pri tom veľmi efektívne. Ako bonus si ich môžeš odcvičiť odvšadiaľ. Napríklad aj z tvojej kuchyne, keď budeš čakať na dopečenie fit dezertíku. Neváhaj a začni so svojou premenou už teraz 😉 .

1. Cvik

Popis cviku:

Dlane máme opreté o podložku, prsty smerujú dopredu. Chrbát vystretý, bruško stiahnuté. Váhu prenesieme na pravú nohu, ktorá sa kolenom opiera o podložku (tu sa snažíme dodržať 90 stupňový uhol). Druhú nohu natiahneme dozadu a vystrieme. Zotrváme v tejto polohe 2 – 3 sekundy a potom ju pomaličky ťaháme k zemi (stále vystretú a natiahnutá) a snažíme sa pri závere cviku nedotknúť zeme a opäť ju pomaly dvíhať nahor.

Cvik na každú nohu opakujeme 15 krát po 3 série.

2. Cvik

cviky s vlastnou váhou

Popis cviku:

Zotrváme v predchádzajúcej polohe. Čiže pravá noha sa opiera o podložku je v 90 stupňovom uhle a druhá noha je natiahnutá dozadu a bude vykonávať krátke kmity. Kmitať bude po dobu 30 sekúnd. Potom nohu  vymeníme a pohyb opakujeme na druhú.

Cvik vykonávame na každú nohu 30 sekúnd po 3 série.

3. Cvik

cviky s vlastnou váhou

Popis cviku:

Zotrváme v základnej polohe. Obe nohy sa nám opierajú o podložku a sú pod 90 stupňovým uhlom. Ľavá noha bude vykonávať nasledovný pohyb – zotrvá pod 90 stupňovým uhlom, koleno sa odlepí od podložky a bude smerovať do strany (akoby sme išli po jednej priamke, ktorá je natiahnutá smerom von). Snažíme sa nepokladať koleno na zem pri vykonávaní cviku. Potom nohy vymeníme.

Cvik na každú nohu opakujeme 15 krát po 3 série.

4. Cvik

cviky s vlastnou váhou

Popis cviku:

Základná poloha – chrbát máme opretý o podložku, ruky sú voľne položené vedľa tela a dlane sa jemne dotýkajú podložky. Kolená sú mierne skrčené a chodidlá sa dotýkajú zeme. Pohyb, ktorý budeme vykonávať je nasledovný – Pravá noha zostáva pod 90 stupňovým uhlom. Našou úlohou bude vytlačiť panvu aj zadok od podložky a potom sa zasa pomaly vracať na podložku. Počas celého cviku sa snažíme mať stiahnuté bruško a pravidelne dýchať. Cvik vykonávame radšej pomaly a precízne.

Cvik opakujeme na každú nohu 15 krát po 3 série.

5. Cvik

cviky s vlastnou váhou

 

Popis cviku:

Ležíme na našom pravom boku, pravá ruka je pod 90 stupňovým uhlom, jej dlaň smeruje k bruchu. Nohy sa snažíme mať v jednej priamke s naším telom, kolená pri sebe a chodidlá smerujúce dozadu. Ľavá noha ostane v pravom uhle, bude sa len dvíhať nahor. Potom ju zasa opäť pomaličky vrátime k pravému kolenu.

Cvik vykonávame na každú nohu 15 krát po 3 série.

6. Cvik

cviky s vlastnou váhou

Popis cviku:

Zotrváme v predchádzajúcej základnej polohe. Ľavá noha v pravom uhle smeruje nahor (ako v predchádzajúcom cviku), zotrvá v tejto pozícií 2 sekundy, potom sa vystrie, zotrvá 2 sekundy v tejto pozícií a opäť sa vráti do základnej polohy. Tento cvik je fázovým cvikom. Pohyb sa fázuje a tým pádom viac precítime svalstvo na nohách. Odporúčam ho vykonávať pomaly a dôsledne.

Cvik opakujeme na každú nohu 15 krát po 3 série.

Urob si dôvod byť na seba hrdá a začni cvičiť už teraz! Verím, že zvládneš všetko, čo si želáš 🙂 .

Ak si napríklad prišla z práce, cítiš sa unavená a máš chuť si odložiť tréning na neskôr, nerob to! Radšej si zomeľ 9 gramov kvalitne upražených kávových zŕn z Trenčianskej pražiarne. Lahodná káva od gymprincess ťa zaručene povzbudí, dodá energie a ty si budeš môcť s chuťou odcvičiť i tieto cviky s vlastnou váhou.

 cviky s vlastnou váhou a traning coffee

CATEGORY: Cvičenie, guľatý zadok, krásne nohy

Alžbeta Jánošíková

Podobné články

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Facebook