FOTO TRÉNING: Tieto cviky na nohy ti vyformujú krásnu postavu! Ideš do toho? 

Ani sme sa nenazdali a zimu vystriedala jar. Ak si nezačala ešte s plnením novoročným predsavzatí o vyformovaní krásnej postavy, teraz je tvoj čas! Pripravila som pre teba rýchly, ale za to efektívny tréning, ktorý tvoje telo pripraví do bikín na leto. Cviky na nohy môžeš prevádzať aj v kuchyni. Neveríš? Poď sa presvedčiť, že cvičiť sa dá aj v kuchyni!

Pred samotným cvičením sa nezabudni rozohriať a dopriať si kvalitný strečing. 

1. DREPY

cviky na zadok  drepyStojíme vzpriamene a dlaňami sa jemne opierame o okraj stoličky. Pokrčíme sa v kolenám a zadok posúvame dozadu (ako keby sme si išli sadnúť). V tejto polohe zotrváme 3 sekundy a opäť sa vrátime do základnej polohy.

Cvik opakujeme 12 krát po 3 série. 

 

 

 

 

2. KMITY VZAD S VYSTRETOU NOHOU

vyformuj si zadok

Stojíme vzpriamene oboma nohami na zemi a rukami sa jemne dotýkame operadla stoličky – základná pozícia. Ľavá noha sa odlepí od zeme a pomaly smeruje kolmo vzad. Potom sa opäť vráti do základnej pozície. Snažíme sa nohu nepoložiť na zem. Budeme cítiť ako nám pracuje zadný stehenný sval spolu so sedacím svalom.

Cvik opakujeme na každú nohu 12 krát po 3 série. 

 

 

 

 

3. UNOŽOVANIE VPRED A VZAD S POKRČENOU NOHOU

cviky na zadok

cviky na guľatý zadok

Stojíme v základnej polohe, ľavú nohu vystrieme pred seba do pravého uhla. Budeme ju pomaly spúšťať nadol, ale pravý uhol stále zachovávame. Zastavíme, keď sa nám ľavé koleno dostane na úroveň pravého kolena (čiže stojnej nohy). Potom ľavú nohu opäť vystierame pred seba.

Cvik opakujeme na každú nohu 12 krát po 3 série. 

 

 

 

4. DOTYK SO STOLIČKOU

cviky na zadok

cviky na zadok

Stojíme v základnej polohe. Budeme postupovať ako pri cviku drep. Môžeme si dať ruky vbok alebo pred seba a budeme pomaly tlačiť zadok smerom von. Mali by sme sa jemne dotknúť sedadla, ale pozor nesadáme si! 🙂 Pokračujeme smerom nahor a potom cvik opäť zopakujeme.

Cvik opakujeme 12 krát po 3 série. 

 

 

 

 

Jednoduché a efektívne cviky na nohy ti zaručia pravidelným cvičením naozajstný výsledok. Tento mini tréning odporúčam cvičiť 2 krát do týždňa. Budem ti držať palce pri tvojej premene k lepšej postave! 🙂 

 

Čo si dať pred tréningom? Training Coffee od www.gymprincess.sk ! Veľmi som si ju obľúbila najmä vďaka jej jemnej chuti a nabudeniu pred výkonom. Vrele odporúčam!

 

 

Čo sa dá ešte okrem cvičenia stihnúť za 20 minút? Napríklad aj tieto fitnes dezerty! 

Zdravá maškrta pre všetky fitnesáčky – mega dobrá čokoládová torta z avokáda (aj pre bezlepkáčov)

Recept na mega dobré makové cookies z ovsených vločiek.

Nebudeš tomu veriť, z čoho je pripravený tento fantastický čokoládový brownies 

CATEGORY: Cvičenie, guľatý zadok, krásne nohy

Alžbeta Jánošíková

Chutné a zdravé recepty

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Facebook