3 tipy ako si pripraviť relaxačný kúpeľ, ktorý si jednoducho zaslúžiš!

Cítiš sa pod stresom, vyčerpaná a frustrovaná? Asi je najvyšší čas, aby si poľavila svoje pracovné (alebo iné) tempo a našla si chvíľku pre seba. Len pre seba a tvoj relaxačný kúpeľ, vďaka ktorému môžeš na pár minút vypnúť hlavu, zavrieť oči a zabudnúť na všetky starosti. Preto som pripravila pre teba 3 tipy ako si urobiť tie najlepšie kúpele. Už sa na ne tešíš? 🙂

1. Upokojujúci kúpeľ

Ak si v posledných dňoch pod veľkým stresom a potrebuješ svoju myseľ dostať opäť do pokoja, tento kúpeľ je vhodný priamo pre teba! Med a levanduľa je overená kombinácia, ktorá upokojí tvoju uponáhľanú myseľ. Zmiešaj v miske pár kvapiek levanduľovej esencie so 4 lyžicami medu. Túto zmes vylej do horúceho kúpeľa. Z obyčajného kúpeľa sa tak stane relaxačný rituál.

 

2. Zjemňujúci kúpeľ

Máš príliš citlivú pokožku, ktorá sa po rôznych sprchových géloch alebo penách do kúpeľa nepekne vyhádže? V tom prípade ti odporúčam pripraviť si tento roztok. V 1 a pol litri vody uvaríme 200 g ovsených otrúb. Potom túto zmes scedíme a vývar vylejeme do horúceho kúpeľa. Roztok má bohatý obsah minerálov a aminokyselín, ktoré tvojmu telu urobia len dobre.

 

3. Chladivý kúpeľ

Zmiešame 4 hrste čerstvých mätových listov a zalejeme ich horúcou vodou. Necháme 20 minút luhovať. Takto pripravený odvar prilejeme do večerného kúpeľa. Gáfrové silice z mäty sa postarajú o predĺženie efektu ochladenia a my si tak môžeme o čosi dlhšie vychutnávať pôžitok z relaxačného kúpeľa.

Pevne verím, že sa budeš po týchto kúpeľov cítiť príjemne oddýchnutá a plná novej energie! 🙂 

CATEGORY: Zdravie

Alžbeta Jánošíková

A čo tak aktívny oddych?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *